WuXing stie! - Furnici in copac sa fie!

"Nu poti sa mananci mancare buna si atat. Trebuie sa si vorbesti despre ea. Si trebuie sa vorbesti despre ea cu cineva care intelege mancarea buna si tot ce inseamna ea!" (Kurt Vonnegut)

      Cand vine vorba despre mancare chinezeasca nu pot sa spun decat "I like it!" , doar ca la noi in Mangalia nu avem nici un restaurant cu specific chinezesc! Da! Va vine sa credeti! Ducem lipsa acuta de minunatiile din bucataria chinezeasca. Nu s-a gandit nimeni sa investeasca in asa ceva desi cred ca ar avea mare succes, mai ales ca la noi vara este plin de turisti.
    Pana acum vreo 2-3 ani cand lucram la Constanta, obisnuiam sa mai comandam mancare chinezeasca cu colegele de birou. Macar in Constanta sunt cateva restaurante cu specific chinezesc asa ca ne mai rasfatam din cand in cand cu aceste bunatati.  De obicei ne luam la comun mai multe cutiute cu mancare chinezeasca ca sa mancam din fiecare, atat din curiozitate cat si prin prisma faptului ca eram convinse ca erau bune desi unele dintre ele le mancam in premiera. Preferatele mele erau pachetelele de primavara si vita crocanta cu legume, dar si salata cu urechi de lemn. Mmm...delicioase! cum obisnuieste sa spuna fetita mea :)
        Dar cum naveta nu este atat de usoara si mai ales dupa 6 ani de naveta...ti se cam acreste....asa ca intr-un final am luat hotararea sa ma mut cu jobul in Mangalia (asta se intampla acum aproape 2 ani), localitatea in care locuiesc si asa s-a evaporat si obiceiul de a mai comanda mancare chinezeasca... Insa inventiva cum sunt, m-am hotarat ca...de ce nu....as putea sa gatesc chiar eu, acasa, mancare chinezeasca, pentru mine si familia mea. Asa ca nu de putine ori le-am gatit celor dragi vita crocanta cu legume chinezesti picante si orez basmati cu sos de soia, si nu de putine ori am fost laudata cu preparatele mele :D




        Si pentru ca in viata, cat traiesti inveti si trebuie sa aduni cat mai multe informatii, acum vreo 2 saptamani am fost in Bucuresti la un trainig si schimb de experienta cu colegii din centrala. Ei...si pentru ca am ajuns in Bucuresti asa am avut dintr-o data o pofta de mancare chinezeasca...asa ca nu m-am putut abtine si  i-am intrebat pe colegi de la ce restaurant cu specific chinezesc obisnuiesc sa comande.
      - Cum?! Nu stii de cel mai tare restaurant cu specific chinezesc? WuXing stie! Cea mai buna mancare chinezeasca,  Furnici in copac, Pachetele de Primavara , ce-ti pofteste inima gasesti la ei!
      -  Pachetelele de primavara sunt preferatele mele, dar...Furnici in copac?! Really?! Ce sunt alea? Ca...presupun ca nu au stat sa adune furnicile din copac si mi le pun mie in farfurie, nu?! :))
       - Bineinteles ca nu! :)) colegii mei au inceput toti sa rada in tandem cu mine :)) Sunt de fapt niste bucatele mic si picante de carne tocata amestecate cu taietei de orez. Poarta aceasta denumire pentru ca acele mici bucatele de carne parca se catara pe taietei ca pe niste crengute de copac. :)
        - Am inteles!!! Atunci eu vreau o portie de "Furnici in copac" :D Fiind o premiera pentru mine, o sa-mi pun si o dorinta, poate se indeplineste! ("imi doresc sa se deschida o fransiza WuXing si in Mangalia!")

Acest articol a fost scris pentru proba 20 in cadrul competitiei SuperBlog 2016

Etichete: