Editura RAO - Clipa pentru citit, clipa de relaxare!

      Cele mai bune momente din citit sunt atunci cand descoperi ceva - un gand, un sentiment, un mod special de a vedea lucrurile (Alan Bennett)

        Mai e putin si vine iarna...deja vremea s-a racit si ploile au inceput sa-si faca simtita prezenta. Sunt si zile posomarate in care, poate nu ai chef de nimic, decat sa stai in pat si sa lenevesti...Dar...mai e putin si vine iarna, zile frumoase si geroase in care chiar daca stai in pat si te incalzesti sub o patura pufoasa si savurezi o cana de ceai fierbinte, si citesti o carte buna.
       Sunt multe carti interesante si care sa-mi capteze atentia si pe toate le gasesc la editura RAO, carti atat pe placul meu cat si al sotului si al printesei. Pentru ca la noi toata familia citeste. :)

      Ador sa citesc in zilele mele libere, cel mai adesea reusesc sa citesc duminica, cand este ziua in care incerc sa ma relaxez cu o cana de ceai cald si citind cartile mele preferate. De fapt imi place sa citesc tot ce prind, de la Thriller, la Clasic si chiar Fictiune. Dar cel mai mult imi plac zilele de iarna veritabila, sentimentul acela cand afara ninge si te zgribulesti putin, punandu-ti repede o pereche de "sosoni" iti faci o cana de ceai fierbinte si te asezi confortabil intr-un fotoliu sau pe canapea, te acoperi cu o patura crosetata (eu ma acopar cu patura crosetata de mine :) ) si citesti o carte buna, cum ar fi  Ziua zero de David Baldacci un Thriller de prima clasa mascat in spatele unui caz de crima. Autorul ne introduce in actiune abrupt , facsinandu-ne cu un amestec atragator de intriga, indicii inselatoaresi explozii ocazionale... 

sau o carte Clasica ca cea numita Coliba unchiului Tom de Harriet Beecher-Stowe , o carte cu un impact asupra societatii americane, incat Abraham Lincoln a salutat-o la o intalnire pe autoare drept "micuta doamna" care a declansat Razboiul Civil. Scriitoarea creeaza o poveste impresionanta, dramatica si emotionanta cu personaje credibile in ciuda stereotipiilor folosite... 

sau o carte de Fictiune precum Lacrima de Lauren Kate , o poveste fantastica a unei fete pe nume Eureca ce era urmarita peste tot de un baiat, blond si misterios pe nume Ander. Acesta stia lucruri despre Eureka pe care ea inca nu le cunostea , dar nu stia si cel mai intunecat secret al ei, acela ca din clipa in care isi pierduse mama in urma unui accident ciudat , Eureka isi dorea sa fi murit si ea la randul ei. Avea putine lucruri pe care le pretuia si nu vroia sa le piarda, doar pe prietenul ei Brooks si niste amintiri de familie  - un medalion , o piatra misterioasa si o carte veche despre o fata care a avut inima franta si a plans atat de mult incat a scufundat un intreg continent sub apa marii. Insa si Ander avea secretele lui. In timp povestea devine dea dreptul obsedanta, iar viata Eurekai, devine mai intunecata decat si-ar fi putut inchipui.

Arata-mi cartile pe care le citeste si coi cunoaste omul mult mai bine decat prin prietenii sai muritori (Dawn Adams)

             De cele mai multe ori printesa mea ma acompaniaza si vine si ea cu cartea ei de povesti si imi "citeste"/povesteste din ea. Este fantastic ce memorie vizuala are, pentru ca a retinut ce scrie pe prima pagina din cartea ei de povesti, atunci cand i-am citit din ea si in momentul cand incepe si ea sa "citeasca" urmareste cu degetelul asa cum i-am aratat eu si citeste, culmea, exact ce scrie in prima pagina din cartea de povesti. Avem multe momente de acest fel, momente unice in felul lor, momente de care ne vom aminti cu mare drag peste ani!

Cartile sunt ceea ce conecteaza generatii de oameni de-a lungul miilor de ani! (Alan Lightman)

Acest articol a fost scris pentru proba 15 in cadrul competitiei SuperBlog2016

Etichete: