Arrival - Dincolo de noi, sunt ei...

           Intotdeauna am simtit ca nu suntem singuri si ca mai exista si alte fiinte inteligente in Univers, stiu asta....este imposibil sa fim singuri...Stim acest lucru prin descoperirle facute de  oameni, unele facute publice, altele mentinute inca secrete... Cele mai elocvente, dupa parerea mea sunt piramidele egiptene, care sunt construite atat de exact si atat de perfecte incat pe acele vremuri era imposibil sa le realizezi fara "putin ajutor" , viziune, calcule exacte imposibil de facut atunci si chiar si acum...Plus acele "zeitati" care apareau oamenilor prin lumini puternice, voci, semne, etc.  Jean Pierre Martin, arhitectul viaductului Milau din Franta, marturiseste ca ridicarea piramidelor din Egipt ramane un mister si pentru el si ca el nu ar putea sa realizeze un astfel de edificiu nici acum.
         Prin liceu am citit cateva carti despre zeitati, despre vizitele extraterestrilor si cu cat citeam mai mult , cu atat eram mai convinsa de acest lucru. La un moment dat m-am oprit din a citi astfel de carti,  despre diverse descoperiri, pentru ca mi-am dat seama  ca devenisem atat de curioasa si atat de interesata de acest subiect incat imi ocupa mult timp...si la acel moment aveam alte prioritati care contau pentru viata reala. Ulterior viata si-a urmat cursul si am evitat sa-mi reaprind aceasta curiozitate, de altfel foarte fascinanta, pentru ca am ales sa traiesc intr-o lume in care viata de zi cu zi nu-ti permite sa faci si cercetari in ale SF-ului...

        Pentru ca dincolo ne noi, sunt ei....acele fiinte supra-inteligente, extraterestrii cum ii numim noi, care ne-au mai vizitat din cand in cand pentru a vedea sau pentru a ne "ajuta" sa evoluam, daca reusim sa descifram mesajele transmise de ei, de ce nu poate pentru a ne monitoriza? In foarte multe legende din antichitate sunt mentionati zeitati marete, stralucitoare ca soarele, inalti ca muntii, diverse comparatii de acest gen.
        De curand am vizionat pe IntercomFilm un trailer-ul filmului Arrival  - un thriller SF ce si-a avut lansarea in cinematografe in data de 11 noiembrie 2016. In film mai multe nave spatiale aterizeaza pe pamant raspandite pe 12 meridiane de pe toate continentele. Dr Louise Banks (interpretata de Amy Adams) experta in lingvistica este chemata sa elucideze scopul vizitei lor si intentiile pe care le au extraterestrii. Aceasta are la dispozitie doua zile pentru a elucida misterul vizilei: dusmani sau prieteni. Viata intregii omeniri este pe tava...

          Imediat mi-a captat atentia si desi nu cred ca reusesc prea curand sa ajung sa-l vad la cinema, mi l-am pus pe lista de asteptare :) Imediat creierul meu a inceput sa-si roteasca cheitele si sa ma gandesc pe tema filmului....cum ar fi....daca ar veni...
          Cum ar fi daca ne-ar vizita acum, daca as fi pusa fata in fata cu ideea de a comunica cu ei? Dar oare am reusi sa comunicam cu ei avand in vedere ca sigur nu vorbesc o limba a omenirii? Ce as face ca sa putem lua legatura cu ei si sa intelegem ce doresc de la noi? Cred ca prima varianta as incerca sa vorbesc cu ei telepatic, prin gandurile mele, sperand ca au aceasta capacitate de a citi gandurile. O alta metoda plauzibila ar fi prin desene, scheme, reactii.
         Pe de alta parte sunt convinsa ca si daca ne-ar vizita in zilele noastre ar face-o pasnic asa cum au mai facut-o si in antichitate si de ce nu poate de foarte multe ori de atunci. Daca aveau de gand sa ne extermine, pana acum o faceau...cred ca de fapt suntem un experiment al lor...
        

Acest articol a fost scris pentru proba 17 in cadrul competitiei SuperBlog2016

Etichete: