Answear - Combinatii cu style indiferent de varsta!

"Moda este ceea ce iti e oferit de patru ori pe an de designeri. Stilul este ceea ce alegi!" Lauren Hutton

     Moda se schimba de la un sezon la altul, de la un an la altul...dar stilul ....stilul este ceea ce ne reprezinta cu adevarat din moda, este ceea ce suntem noi in anumite perioade ale vietii, ceea ce dorim sa exprimam prin vestimentatie in anumite momente, stilul suntem noi!
       In perioada in care eram noi mici, prin vremurile ceausiste si imediat dupa era putin mai greu sa-ti poti exprima stilul pentru ca noi purtam hainele de la un frate la celalalt, eu fiind cea mai mica primeam de cele mai multe ori hainutele de la sora si fratele meu mai mare...asa era atunci...nici nu se punea problema de mofturi sau sa spun ca nu-mi place nu stiu ce bluza sau nu stiu ce rochita...
       In prezent...stilul se creeaza inca de mici! Va spun din proprie experianta in ceea ce priveste stilul fetitei mele de numai 5 ani, care imi mananca sufletul :)) in fiecare dimineata cand vine vorba cu ce sa se imbrace. Mereu trebuie sa-i aduc cel putin 2-3 combinatii de haine pentru ca eu o vad imbracata in stilul meu, in stilul pe care-l consider eu potrivit pentru ea, iar ea bineinteles avand stilul ei incepem sa ne contrazicem :)) si are o personalitate...!!! Avem si zile in care ne nimerim si suntem pe aceeasi lungime de unda, dar nu stiu cum se face ca atunci cand ne grabim...atunci ne contrazicem! :))       In ultima perioada , de cele mai multe ori mergem amandoua la shopping sau cand comandam online de pe Answear.ro , am ajuns ca de fiecare data o intreb daca ii place si ce ii place si am invatat sa tin cont si sa-i cumpar doar ce-i place si ei, nu numai ce-mi place mie...ca sa nu mai intampin refuzuri din partea ei. 
 sursa: answear.ro
sursa: answear.ro

         In schimb, in adolescenta totul s-a schimbat pentru ca reusisem sa-mi creeze propriul stil, totusi diferit de la un an la altul influentat in mare parte de moda, de ceea ce se purta in acea perioada, de starea mea de spirit si de posibilitati, bineintele. Am avut o copilarie si o adolescenta frumoasa, dar in nici un caz nu am avut si posibilitatile pe care le are fetita mea acum...dar si asa reuseam sa fac sa ma simt bine in pielea mea!. Si cel mai fain era cand gaseam puncte comune in stilurile noastre, ale prietenelor mele si imprumutam haine de la una la alta :)) cat de tare era asta!
       Sunt tare curioasa cum va fi fetita mea cand va fi adolescenta, ce stil vestimentar va avea, insa stiu sigur ca va fi influentat in cea mai mare parte de personalitatea ei si apoi de moda, asta sigur! :D Dar toate la timpul lor, nu ne grabim! :)
         In prezent stilul este in continuare unul care sa ma reprezinte si ma adaptez in functie de zile, de momente, de starea de spirit, de job sau de timpul liber. Intotdeauna a contat si moda, insa eu sunt genul de persoana care nu poarta o haina doar pentru ca este la moda...eu imi aleg hainele in functie de ce-mi place mie, cu ce ma simt bine si ce ma caracterizeaza. Sunt multe haine care sunt la moda dar pe care nu le-am cumparat pentru simplu fapt ca ori nu-mi plac, ori nu ma caracterizeaza, ori nu-mi vin bine si atunci evit pe cat posibil sa cad in ridicol purtand ceva care sa stea pe mine intr-un mod hidos...Asa sunt eu! Am stilul meu si-mi place sa ma simt bine cu ceea ce port. :) Personal, ador in egala masura sa merg la shopping dar si sa fac shopping online, si Answear.ro imi ofera tot ce am nevoi. Poate imi place ceva de la Levi's sau altceva de la G-Star , oricare ar fi decizia , trebuie sa ma simt bine in pielea mea!
sursa: answear.ro

sursa: answear.ro

Pe voi ce stil va caracterizeaza? Sau cum va alegeti stilul? Va lasati influentati doar de ce e la moda, sau...?

Acest articol a fost scris pentru proba 22 in cadrul competitiei SuperBlog2016


Etichete: