Sunt Colop - stampila personalizata de la birou :)

Hello,
        Vreti sa va spun povestea mea? Cine sunt eu?....Aaaa, ma scuzati :) am uitat sa ma prezint :D Sunt Colop, o stampila personalizata de birou. Doamna care ma foloseste m-a botezat asa, dupa firma care m-a facut. Este un nume frumos, nu-i asa? Stiu ca se mandreste cu mine si m-a laudat tuturor colegelor ca sunt foarte utila si ca-i usurez munca. 
         Ma gandeam ca ar fi dragut sa va povestesc o zi din viata mea :) nu stiu daca va intereseaza dar eu tot va povestesc :)) 
         In primul rand va spun ca sunt unica! Da, ma mandresc cu asta! Sunt unica pentru ca sunt o stampila personalizata. De fiecare data cand sunt folosita imprim numele doamnei dragute care ma foloseste si care lucreaza la banca, functie ei si banca , mentiunea "conform cu originalul" , data si semnatura. 

          Stiu ca sunt importanta pentru ea, ma foloseste in fiecare zi si are mereu grija de mine sa am tus si sa stau la loc ferit. De obicei stau pe birou, foarte aproape de mana ei si de telefon (suna toata ziua si vorbeste in fiecare zi la el...cred ca si el e important in munca ei :) ) Dimineata stau chiar si aproape de ceasca cu cafea...am observat ca nu reuseste mereu sa-si bea toata cafeaua...ia o gura , doua din ceasca si apoi ma pomenesc ca vine cu cate un biblioraft plin de hartii si-l pune pe birou. Cand face lucrul asta stiu ca deja incepe ziua mea activa. V-am spus ca ma foloseste mult, ma imprima pe fiecare pagina din biblioraft, apoi am vazut ca face o semnatura pe ce imprim eu si mentioneaza ziua in care suntem. Sunt zile cand stampileaza cu mine foarte multe documente si cand imi pune tus verde de mai multe ori pe zi, ca sa imprim la calitate ridicata. Sunt si zile mai lejere pentru mine in care nu ma foloseste asa de mult , dar o vad ca are mereu de munca la calculator. Nu stiu ce tot scrie atat de mult la calculator dar si pe el il foloseste foarte mult, de fapt cred ca pe el il utilizeaza cel mai mult...il deschide dimineata si-l inchide sa se odihneasca tocmai cand se face intuneric afara...

         Sunt stampila ei preferata si doar ea ma foloseste, nu ma imprumuta nimanui. Am auzit-o intr-o zi ca ii spunea unei colege ca nu stie ce s-ar fi facut fara mine , ca are 5 bibliorafturi de stampilat "conform cu originalul" si ca ar fi facut "scurta la mana" daca nu eram eu :) Nu stiu exact ce inseamna expresia aia, dar cred ca se referea ca ar fi scris mult si ca ar fi durut-o mana :)) Ma bucur ca ii sunt de folos si chiar ma simt importanta.

         Cam asa decurge o zi din viata mea de stampila, incep de dimineata si pana seara tot stampilez documente importante si ii usurez munca doamnei mele de la banca :) , iar ea ma recompenseaza cu tus verde si cu grija ei cu care ma foloseste.
Va pup, si mi-a parut bine de cunostinta!
xoxo

Acest articol a fost scris pentru proba 5 in cadrul competitiei SuperBlog 2016.

Etichete: