Edotec - Masina noua, gadgaturi auto noi!

Masina noua, emotiile sunt mari la inceput!

       In august anul acesta ne-am achizitionat o masina noua prin programul Remat. Ne-am dat Loganul la remat si ne-am cumparat un Hyundai I30 alb , nou nout :D Matizul l-am pastrat ca ne-am gandit sa mai avem o masina de rezerva avand in vedere ca se intampla sa mai aibe si sotul nevoie de masina si in functie de unde trebuie sa ajunga sa avem fiecare masina. 
           Momentan eu folosesc masina noua in fiecare zi, ca duc fata la gradinita si apoi ma duc la serviciu, si recunosc ca trecerea a fost destul de mare de la Matiz (Buburuza cum o alint eu, mica si greoaie in acelasi timp ca nu are servo directie :)) ) la Hyundai I30.  Emotiile au fost pe masura pentru ca nu vroiam sub nici o forma sa zgarii masina sau alte "minuni". Asa ca in prima luna am condus mai incet, mai cu grija, am incercat pe cat posibil sa evit bordurile inalte de la noi din oras si sa parchez masina in locuri mai incapatoare, desi cu greu gasesti un loc de parcare si sa mai fie si incapator :))) Mai ales ca am prins luna august , o luna plina de turisti la noi in oras, in Mangalia. Ajungeam la munca si cautam cu disperare un loc de parcare, cand il gaseam mi se parea ca nu am loc,.. ca e mare masina si ca nu incap :)) desi I30-ul nu e chiar asa de mare...
         Recunosc ca mi-ar fi prins tare bine niste senzori de parcare, ce sa mai zic de camere video auto. Am intrat pe Edotec sa ma orientez ce sisteme de navigatie auto ar fi potrivit pentru masina noastra noua :) si bineinteles ca am gasit si varianta universala cu android. Am observat ca au o gama variata de produse si suport tehnic dedicat, pentru instalare sau ce intrebari ai legate de produsele comercializate, cat si livrare gratuita pentru majoritatea produselor plus garantie de 24 luni pentru mare parte din produse.

       Am pus deja pe lista ce avem nevoie si asta ar fi un sistem de navigatie cu gps, universal cu android la care sa adaugam camera pe spate. Asa imi va fii mai usor sa parchez masina si sistemul gps ma va conduce in siguranta oriunde am nevoie!
         Eu mereu fac parcari laterale , cu spatele. Asa m-am invatat sa parchez si din lipsa parcarilor si asa am invatat sa ma strecor cu Matizul prin toate locusoarele. Devenisem experta in parcari cu spatele. Si acum imi aduc aminte cand am facut prima parcare cu spatele cu noua masina :))) parca eram "o cizma" :)) nu-mi venea sa cred ca nu reusesc sa aproximez distanta necesara, eu obisnuita cu masina mea micuta :) , dar incet, incet am reusit. Ce-i drept dupa 3 luni de condus noua masina , nu mai am mai deloc emotii si am inceput sa reusesc sa ma strecor cu ea si in locurile de parcare mai micute.
Iubirile mele in primul concediu cu noua masina <3

Acest articol a fost scris pentru proba 11 in cadrul competitiei SuperBlog2016

Etichete: