City break prelungit sau nu, vacanta sa fie!

      Vacanta programata sau nu? Voi cum preferati sau cum reusiti sa va organizati vacantele? 
Eu recunosc ca imi programez vacantele din timp, mai ales daca aleg o destinatie in afara tarii si calatoresc cu avionul. Procedez asa in primul rand pentru ca pot sa gasesc oferte cu reduceri foarte atractive la zboruri si implicit la cazare, dar si pentru ca de regula la job, in luna decembrie trebuie sa ne programam concediile pentru anul urmator , si de regula stiu aproximativ perioada in care vreau sa plec in vacanta si cred ca multi sunt in situatia mea :)) cam peste tot se procedeaza la fel cand e vorba de concedii de odihna...
        Noi anul asta am bifat ca destinatie de vacanta, Roma :) Am fost in luna Mai la Roma pentru 4 nopti si a fost o vacanta de vis! O vacanta pe care am programat-o inca din decembrie , dar care a iesit asa cum ne-am dorit, iar ofertele pe care le-am gasit la momentul respectiv au fost perfecte! :)



      Si cum mai avem multe tari (si capitale) de vizitat dar si bugetul limitat :D, cand ne alegem o destinatie, preferam sa mergem intr-un city break low cost
     In primul rand ne achizitionam biletele de avion si urmaresc ofertele pe care le gasesec pe Ryanair . Prefer sa cumpar biletele de avion cu cateva luni inainte fata de data cand plecam efectiv, pentru ca astfel gasesc cele mai bune oferte.
    Ryanair este o companie aeriana ce ofera o siguranta foarte mare clientilor ei, este preferata de foarte multi europeni avand in vedere numarul mare de pasageri pe an. Site-ul lor este foarte usor de utilizat, dar si aplicatia mobila Ryanair  este foarte faina. Mereu prefer sa-mi fac check-in online pentru a evita aglomeratia. Imi place ca sunt intr-o continua dezvoltare, prin programul Ryanair "Always Getting Better" cu care incearca sa aduca rute noi, modernizarea interioara a aeronavelor, dar si tarife foarte atractive .
        Urmatoarea noastra destinatie va fii cu siguranta Grecia si pentru ca noi plecam in concediu, de regula in luna Mai , asa ca mai am timp sa vad ce oferte prind, avand in vedere ca prin Decembrie o sa achizitionez biletele de avion si tot atunci o sa fac si rezervarea pentru cazare. Sincer in Grecia imi doresc un "city break" mai prelungit...macar o vacanta de 5 zile.
       Chiar ma uitam pe site ca au o super oferta pentru luna Octombrie, catre Grecia, cu bilet de avion de 9,99 Euro dus (pentru 19 octombrie 2016) si 9,79 Euro intors (pentru 22 octombrie 2016). Astfel de oferte sunt mereu pe site, iti poti programa foarte usor si rapid o vacanta ieftina intr-o destinatie preferata. Pentru cei care au mai mult timp liber pentru aceste destinatii zboruri ieftine, ofertele de pe site sunt mana cereasca!


       Ei...da! Eu deja visez la urmatoarea vacanta, chiar daca mai sunt cel putin 6 luni pana atunci :)) sa vizezi nu costa nimic :D

PS: Acest articol a fost scris in cadrul competitiei SuperBlog 2016 editia de toamna.

Pupici :*

Etichete: