Un Paste Fericit si Linistit alaturi de cei dragi!

Hristos a Inviat!
Va doresc tuturor sa aveti un Paste linistit si cu bucurii alaturi de cei dragi!
Sambata am incercat sa pregatesc si eu cate ceva, avand in vedere ca am fost la serviciu toata saptamana, nu am avut timp mai de nimic, doar am spalat seara toate hainele, perdele, etc si curatenie.
In schimb am hotarat ca sambata sa fac tot ce pot pentru a pregati cateva bunatati de Paste, plus ca fetita a avut vacanta la gradinita toata saptamana si a stat la tara la soacra mea si nu puteam sa vopsesc ouale fara ea, asa ca si pe ele le-am lasat tot pentru sambata. Am chemat-o la noi si pe cumnata mea, Renata si cu printesele ei, Kasia si Elena ca sa vopsim impreuna ouale :)


S-au jucat,  s-au distrat, s-au si certat :)) ca altfel nu se poate, doar sunt verisoare :)))
Pe seara m-am pus sa pregatesc si eu ce-mi propusesem si bineinteles ca m-a apucat noaptea pana am terminat :))
Am facut salata de vinete, salata de ciuperci, oua umplute si salata beouf. Apoi am pus si carnea la baitz pe care o bag la cuptor azi, pentru friptura.
Printesa mea :)




Prima zi de Paste am petrecut-o la sora mea, la Pecineaga si am avut parte de o vreme atat de splendida incat am pus masa afara , in curte. Am fost cu totii , in familie, fetele s-au jucat frumos, au alergat de colo-colo.
Surora mea s-a pregatit cu multe bunatati :) ca de obicei, plus dulciurile care ne-au dat pe spate. Toate au fost tare bune, este o gospodina foarte priceputa :)
Aici sunt doar dulciurile preparate de sora mea, cozonacul va spun a fost fenomenal!!!

Azi o sa iesim putin la plimbare :), o sa bag friptura la cuptor si cam atat, ne odihnim :)
Maine deja iar la serviciu...dar pana atunci sa ne bucuram de ziua de azi!

Hristos a Inviat!

Etichete: