Fericirea are chipul ei!



       Ce poate fi mai frumos decat zambetul puiului tau, ce-ti umple inima de fericire! Da! Fericirea are chipul ei! Maria Sara, printesa mea ce-mi umple zilele de bucurii de mai bine de 4 ani.
Nu m-am putut abtine si am facut un colaj cu printesa mea ce radiaza de bucurie si cu mine de-a dreptul implinita si fericita!


     Am raspuns provocarii celor de la Komunomo (o noua platforma sociala, 100% ramaneasca, bazata pe interactiune dintre oameni in diverse grupuri) de a prezenta poze cu si despre oameni fericiti. Ei desfasoara pe platforma lor  un concurs de fotografie in care isi motiveaza membrii sa inscrie poze cu tema "Happy People" . Si pentru ca premiile sunt foarte atractive m-am gandit sa va spun si voua despre concurs, poate vreti sa va inscrieti!
Premiile pe care le puteti castiga daca participati la Concurs sunt vouchere F64 in valoare de: Premiul I - 1000 euro, Premiul II - 700 euro si Premiul III - 300 euro, dar si produse F64 pentru cei care voteaza pozele inscrise in concurs.

Eu m-am inscris ;)



O zi frumoasa cu zambete!