Pasiunea mea: Set crosetat pentru Printese si Printisori

Hello

Azi va arat setul pe care l-am crosetat pentru o printesa de 1 anisor. Comanda a fost de la o prietena asa ca nu am putut sa o refuz, insa din lipsa timpului mi-a luat ceva pana l-am terminat, avand in vedere ca nu reuseam sa crosetez decat putin in weekend...
E foarte greu cand nu mai ai timp si de pasiuni. Pentru mine crosetatul este o pasiune foarte mare si-mi place sa creez minunatii, dar din pacate in ultima vreme chiar nu prea am mai avut timp liber si cum printesa cere din ce in ce mai multa atentie, am preferat sa-i dedic ei timpul meu liber :) asa ca pentru crosetat nu prea a mai ramas timp.
Intr-un final am reusit sa termin si ultimile comenzi un set pentru o printesa si un set pentru sedinta foto pentru un bebe.
M-am decis ca pentru o perioada, cel putin pe vara sa nu mai iau nici o comanda pentru efectiv nu am timp.  La job am foarte mult de munca, vin obosita acasa, mancare, casa, familie. Plus ca mi-am propus ca in vara asta sa ma bucur cat pot de mult de familie si timp liber, sa iesim mai des la plimbare, la plaja, sa ma bucur de tot ce se afla in jurul meu, de printesa, de sot, de vremea frumoasa!
:D
Bineinteles ca probabil n-o sa ma pot abtine sa nu pun mana pe croseta :D dar o sa ma limitez doar la a croseta pentru printesica mea :) Vreau sa-i fac o palarie noua pentru vara si cred si o rochita :) sa vad cand :))) dar incet, incet ca nu ma grabeste nimeni :)
Va las cu pozele ;) sper sa va placa :D
Setul pentru Printesa

Setul pentru Print

O zi minunata!

Etichete: , ,