Review Persil Power-Mix Caps

Salut!

Asa cum stiti fac parte din comunitatea BuzzStore si de cum am aflat de noua lor Campanie Persil mi-am dorit sa incerc inovatia Persil, noile capsule Persil Power-Mix Caps. Asa ca am completat chestionarul  si am fost si norocoasa sa fiu pe profilul buzzerilor ce vor participa la testare. 
Asa ca, acum 2 saptamani am primit minunatul Kit ce continea pachetul pentru mine cu 28 de capsule Persil Power-Mix Caps, 10 pachetele cu o capsula si cate un pliant pentru prietenii mei si cei dragi, un prosop de la Persil si ghidul BuzzStore.

Asteptarile au fost mari de la Persil Power-Mix Caps , pentru ca obisnuiesc sa folosesc acest detergent in diferite forme si bineinteles ca nu m-a dezamagit :)
Inovatia lor de capsula mixta cu detergent lichid si detergent solid este fantastica! Este combinatia perfecta! Puterea detergentului solid, ce indeparteaza petele dificile si curata in profunzile  si  detergentul lichid ce mentine culorile vii, intense si ofera rufelor un parfum de durata. Toate intr-o singura capsula dozata perfect!
Persil Power-Mix Caps scoate petele uzuale fara probleme si credeti-ma ca eu l-am pus la grele incercari cu hainutele printesei mele de 3 anisori :D
Hainute murdare de ciorba, ciocolata, creioane, creta, etc :))) si le-a facut fata cu brio! Hainutele sunt curate si parfumate.
Pentru ca eu de regula spal doar vineri seara cand vin de la serviciu si sambata de vreo 2 ori, se aduna destul de multe haine din timpul saptamanii, cat si lenjerie de pat si prosoape.
La fiecare spalare am folosit cate 2 capsule fiind cantitatea mare de haine. Pentru rezultate optime, daca sunt multe haine de spalat sau daca sunt foarte murdare se folosesc 2 capsule, daca sunt haine mai putine sau sunt doar haine purtate la birou (cazul meu) si seara puse in cosul de rufe se poate folosi si doar o capsula.
Rezultatul este la fel de bun!
Un alt avantaj al acestei inovatii, ce nu are legatura cu puterea de spalare a detergentului, este faptul ca ocupa spatiu foarte putin! Cu siguranta voi renunta la pungile mari de detergent solid, la bidoanele de balsam si de detergent lichid.
Acum am toate acestea doar intr-o capsula micuta si puternica, eficienta! :D
Bluza Mariei Sara murdara de ciorba si spalata apoi cu Persil Power-Mix Caps

Va arat si voua cateva filmulete de la prima spalare. Bineinteles ca printesa mea m-a ajutat :D






Am impartit si pliculete cu capsula pentru prietenii mei si cei dragi si toti au fost foarte incantati :)









Toata lumea foarte incantata :)
Si saptamana trecuta am bagat la spalat in weekend si aseara am bagat la spalat de 2 ori, ca in weekendul acesta avem Sarbatori Importante :)

Weekend frumos si prelungit va doresc!
pupici :*






Etichete: ,