O sambata reusita: Gratar, voie buna si Bergenbier

Hello!

Azi am petrecut o zi minunata la curte. Am petrecut ziua numelui de Constantin si Elena, joi fiind ziua mea de nume, a soacrei mele si a tatalui meu, asa ca am stabilit ca azi, sambata sa ne strangem cu totii, cei dragi si sa petrecem o sambata in familie, cu gratar, voie buna si bere Bergenbier! :)
Eu facand parte din Comunitatea Buzzstore, particip si la o campanie de testare a noii beri Bergenbier cu aroma de soc si a inovatiei lor , ambalajul Termo Ink, cand Muntii se coloreaza in albastru inseamna ca berea este numai buna de baut, rece si gustoasa!
Acesta a fost pachetul pe care l-am primit de la Bergenbier si Buzzstore


Iar azi ne-am bucurat cu totii de berea buna si rece :) A fost o zi frumoasa, cu soare, persoane dragi si voie buna!
Pentru noi doamnele, am avut Bergenbier cu aroma de soc. Foarte buna!


Iar domnii au baut #BergenbierMuntiAlbastri clasic


Si cateva poze cu totii 
Soacra mea, cumnata mea Renata si sora mea Silvia
Tusa Marcica

Cumnatu savurand berea




Am avut si tort facut de sora mea. A fost super bun!
Printesica mea ne-a cantat LA MULTI ANI!
Foarte bun tortul :D

Si casuta ca-n povesti :) La buni :)


Pupici si un weekend placut tuturor!


Etichete: ,