In concediu cu...Born to Bio!

Hello,
Stiu...a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog, asa cum o faceam  inainte, dar am avut o vara plina, plina de responsabilitati si foarte ocupata, atat cu fata cat si cu casa si cu pasiunea mea pentru crosetat.
Una peste alta a fost bine :) vara a trecut...asa ca meritam si eu un concediu...asa ca pe 8 septembrie ne-am hotarat sa plecam la munte toti 3...:D ...Da a fost primul concediu al printesei mele, primul in care am fost o familie completa :) 
Dar despre concediu o sa va povestesc intr-o alta postare si in care o sa va pun si poze cu noi :) , azi vreau sa va vorbesc despre 2 produse pentru ingrijire, care pe mine m-au incantat :)
Si cum am mers la munte, la aer curat si mai racoros, aveam nevoie si de o hidratare completa a tenului si a corpului, asa ca am ales sa plec in concediu cu  - Born to Bio!
Born to Bio are o gama foarte mare de Produse si Cosmetice Bio , atat pentru bebelusi, cat si pentru noi, doamnele. 
Produse Bio -  Born to Bio contin 98,9% ingrediente de origine naturala, 25,1% ingrediente din agricultura bio. Nu contin parabeni, phenoxyethanol, PEG, ether de glycol, silicon, EDTA.
Eu am avut ocazia de a incerca Crema de fata hranitoare Bio cu Aloe Vera si Gel de dus mango Bio de la Born to Bio, si am fost super incantata de ele :)
Si cum am fost la munte am facut si cateva poze mai inedite la Cetatea Fagarasului! Sper sa va placa :)



Crema de fata hranitoare cu Aloe Vera Born to Bio


Ce spune producatorul:

Fabricata dintr-un complex vegetal unic pe baza de suc proaspat de aloe vera bio si pudra de bambus, crema hranitoare pentru pielea uscata si foarte uscata, hraneste zonele sensibile ale fetei si aduce nutrientii esentiali pentru hidratarea epidermei. Impreuna cu uleiul de unt de Shea Bio cu efect anti uscare si reparator, crema aduce confort si suplete pielii, Inca de la primele utilizari, pielea este protejata in mod durabil.

Parerea mea:

Voi stiti ca eu am tenul mixt, cu tendinte cu ingrasare pe timp de vara, iar pe timp de toamna-iarna are tendinta de uscare in anumite zone, de aceea am hotarat sa folosesc aceasta crema de fata hranitoare in perioada toamnei si a iernii,  pentru a ma ajuta sa imi hidratez corespunzator tenul.
Cand ne-am hotarat sa plecam la munte, a fost prima optiune pe care am luat-o in calcul tinand cont ca la munte vremea este mai rece si  nu vroiam sa risc sa-mi iau o crema de fata (pentru ten gras) care sa nu faca fata cu vantul si vremea racoroasa, stiind ca in aceasta perioada tenul meu devine mai uscat :)  Asa ca am facut cea mai buna alegere si am luat cu mine Crema de fata hranitoare Born to Bio care m-a ajutat sa-mi hidratez tenul corespunzator.
Crema se intinde foarte bine si intra repede in piele, desi este pentru tenul uscat, nu este atat de grasa incat sa lase tenul gras sau lucios....chiar este ok si spun asta avand in vedere ca eu nu am tenul complet uscat ci doar in anumite portiuni (fiind tenul mixt....vara il am grs in zona T...)
Recipientul in care se afla crema, are o pompita prin care iese crema, un recipient pe care il ador si pe care il consider foarte igienic, nefiind nevoie sa deschid mereu capacul la crema si sa bag degetul....asa folosesti atata crema cat este nevoie.

In cazul tenului meu este nevoie doar de o pompita de crema pentru a-mi hidrata intreg tenul, fiind foarte economica, recipientul avand 50 ml, asa ca probabil o sa ma bucur de ea in toata perioada rece a anului toamna-iarna...avand in vedere ca pentru seara folosesc o alta crema ;)
Per total eu sunt foarte multumita de ea si o recomand atat persoanelor cu tenul uscat, foarte uscat, cat si celor care au tenul mixt si iarna tenul o ia razna si din gras devine uscat in anumite zone. Aceasta crema ii va acorda hidratarea de care are nevoie tenul.
Este recomandata utilizarea in maxim 12 luni de la deschiderea produsului pentru eficienta maxima!

Sa va mai spun ca in aceasta perioada o gasiti si la o super promotie pe site bio-trade.ro si o puteti achizitiona la doar 25 lei, redusa de la 49 de lei. O puteti comanda de AICI






Etichete: