Eu, timpul...si pasiunea mea

Hello,

Oooo, a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog, dar timpul nu mi-a mai permis :( Desi imi doream sa mai intru si in spatiul virtual nu am mai reusit, dar niciodata nu este prea tarziu :D
Multe dintre voi stiti cu ce am fost ocupata atata timp :P pe langa renovarea noului apartament (PS: ne-am si mutat cam de o luna :P) am fost foarte ocupata cu pasiunea mea, crosetatul :)
Ma gandeam sa va arat si aici pe blog ce am mai crosetat...ce spuneti? 
Cum vi se pare ideea?
Daca aveti placerea va invit si pe pagina mea de Facebook special creata pentru pasiunea mea
Minuni crosetate by Sweet Mom
Ultima noutate este aceasta papusica Hello Kitty pe care am crosetat-o cu mult drag pentru printesica mea :)

O posetuta pentru sora mea :)

O poseta pentru mine :P

Dar si cateva caciulite si palarii :D


Pupici :*

Etichete: