Cauţi un parfum? Îl găseşti pe FidelityShop!

Cum zilele acestea nu ne putem gândi decât la cadouri pentru Crăciun şi căutările mele s-au înmulţit aşa că m-am gândit să vă arăt şi vouă ce am mai descoperit în domeniul online.
Şi...da! De curând am descoperit acest magazin online, FedelityShop.ro unde poţi să găseşti parfumul dorit la preţuri mai accesibile. Site-ul este unul foarte serios şi parfumurile şi cosmeticele lor sunt originale, aşa că nu-mi voi face probleme atunci când voi comanda unul din parfumurile preferate ale soţului meu :) şi...bineînţeles că mă tentează să-mi comand şi eu unul :)))) deşi eu am vreo 15 parfumuri şi el doar 3 :P
Pentru soţul meu mi-ar plăcea să-i fac cadou de Crăciun, acest parfum de la Hugo Boss, Boss in Motion electric care se găseşte la categoria Parfumuri Bărbaţi . 
El este fan bilele de la Hugo Boss, pana acum i-am cumpărat vreo 3 :)) a avut-o pe cea verde care a fost ediţie limitată şi pe care nu o mai găsesc pe nicăieri :((, apoi a avut-o pe cea neagră şi acum o are pe cea gri :P şi tare şi-o doreşte şi pe aceasta :D
Ei....şi pentru că nu am rezistat am dat o tură şi prin categoria Parfumuri Femei şi cum mai am puţin din parfumul meu preferat, Armani Mania, pe care îl recumpăr de fiecare dată când se termină, de vreo 9 ani :)) poate îmi voi face şi eu un cadou :P

Ştiu că poate sună ciudat să-ti cumperi de 9 ani acelaşi parfum...dar el este parfumul meu preferat şi nu concep să nu îl am :D Pe lângă el mai am multe parfumuri, noutăţi sau altele care-mi plac :)
Nu spun că nu mă tentează şi un set cosmetic sau un alt parfum... :P, dar momentan acestea ar fi pe listă.
În speranţa că v-am ajutat puţin în alegerea cadourilor pe care doriţi să le faceţi, puteţi arunca un ochi şi pe acest site :)
Pupici :*

sursa foto: http://www.fidelityshop.ro