Am putea trăi fără PC?

Este o întrebare grea şi şocantă!!!...Cel puţin pentru mine...
Dacă  ar dispărea dintr-o dată toate calculatoarele, sistemele de operare, internetul...
Da...M-am întrebat astăzi dacă aş putea trăi fără PC, fără internet, fără informaţii online, fără blog, fără reţelele de socializare... 
Primul răspuns a fost Nuuuuu....Ooooo Doamne! Cum aş putea trăi fără toate acestea? Mă gândesc că ar fi un haos total peste tot, băncile nu ar mai putea să facă tranzacţii, bursa ar pica, totul ar fi afectat, televiziunile, societatea în general!

Sincer, calculatorul face parte din viaţa mea în acest moment, atât acasă cât şi la job. Mi s-ar părea total anapoda să nu mai existe PC-ul să trebuiască să ne întoarem în timp cu zeci de ani, în condiţiile în care eşti obişnuit cu un ritm şi cu atâtea inovaţii. Adică, cred că mie mi-ar fi imposibil să mă duc la muncă şi să lucrez numai pe hârtie...o Doamne...cum aş putea să fac o documentaţie de creditare pentru o societate numai pe hârtie...vai de capul meu şi de mâna mea!Cât ar trebui să scriu şi câte calcule ar trebui să fac ca să-mi iasă indicatorii necesari pentru a vedea dacă se încadrează în condiţiile de creditare...câte formule ar trebui să aplic şi să calculez...Când în calculator introduc datele şi aplicaţia calculează indicatorii...este mult mai simplu...bine că apoi valorile indicatorilor trebuie să îi interpretez şi să văd unde se încadrează acea societate...
Nu mai zic cum ar fi pentru colegele mele de la operaţiuni...cum ar putea săracele să facă toate tranzacţiile pe hârtie...
Nu spun că acum 20 de ani nu se lucra aşa....dar...de atunci şi până acum totul a evoluat atât de mult încât nu            
văd cum am reuşi acum...
Dar lăsând jobul la o parte...şi acasă mi-ar fi atât de greu fără calculator, atât mie cât şi soţului...El cred că ar fi distrus să nu se mai poată juca fotbal (PES-ul) :)))) vaiiii ce ar face cu toate joystick-urile pe care le are :P 
Iar mie...vaiiii mi-ar fi atât de greu fără laptopul meu drag, fără procesoare de ultimă generaţie, fără internet, fără blog,  fără reţele de socializare unde am întâlnit atâtea persoane minunate şi dragi mie.
Păi ce aş face eu dimineaţa...cu cine îmi mai beau cafeaua? Că eu îmi beau cafeaua cu prietenele mele virtuale :D
Nu aş mai putea să fac cumpărături din magazinele online preferate, printre care şi magazinul MediaDOT.

Unde aş mai căuta eu reţete minunate...hmmm poate că aş face teancuri de reviste culinare :)) da...cu siguranţă asta aş face...hai să zic ca această problemă as rezolva-o...
Dar tocmai acum când m-am apucat de învăţat să croşetez :D şi da...am învăţat de pe you tube...deci tot internetul este la putere!
Singurul lucru pozitiv pe care îl găsesc în situaţia în care ar dispărea PC-ul ...este că probabil aş cumpăra mult mai multe cărţi şi aş avea timp să citesc mult mai mult decât o fac acum...deşi şi acum încerc să-mi fac timp suficient şi pentru citit şi încă cumpăr cărti pentru că nu-mi place să le citesc pe calculator...Îmi place să simt cartea în mână, să îi simt mirosul specific :D
Şi probabil mult mai multă lume ar citi cărţi, ziare, orice :) şi cred că şi copiii ar fi mai ataşaţi de cărţi dacă nu ar mai avea la îndemâna atâtea gadgeturi...
Oricum cred că fără PC-uri , fără procesoare de ultimă generaţie, fără memorii de capacitate mare, fără plăci video, fără toate aceste componente, fără internet...totul ar fi un dezastru furtunos!
Aşa că sincer nici nu vreau să mă mai gândesc că mă ia groaza!

Voi aţi putea trăi acum fără toate acestea?

Acest articol a fost scris pentru proba nr. 23 din competiţia SuperBlog 2012.

Etichete: