Alege un stil de viaţă sănătos.

Pentru că trăim în lumea vitezei avem tendinţa să ne grăbim şi când vine vorba de a duce o viaţă sănătoasă.
Dimineaţa uităm să mai mâncăm micul dejun pentru că ne-am trezit târziu şi întârziem la serviciu...când ajungi acolo numai timp de o gustare nu ai...ce  să mai vorbesc de prânz (pauzele de masă sunt puse degeaba pentru că oricum nu ai timp să iei pauză...)şi uite aşa se face seară şi ajungi acasă frântă...înfuleci repede ceva...că apoi vrei să petreci puţin timp în familie...
Vă suna cunoscute toate astea?
Hmmm... mie da :( şi nu mă simt deloc  mândră când o spun...
Aşa mi se întâmpla cand eram la job...nu mai aveam timp de nimic, nici măcar să mănânc...ce să mai vorbesc de mişcare... Sunt conştientă că în ritmul ăsta aş fi ajuns să ma distrug singură aşa că am luat "măsuri"...
Am hotărât să schim toate acestea când am aflat că sunt însărcinată...trebuia să schimb ceva! Trebuia să am un stil de viaţă sănătos! Întradevăr bebele m-a motivat, totuşi nu ar fi trebuit neapărat să fiu însărcinată ca să iau o hotărâre de genul ăsta, dar se pare că doar atunci am luat-o.
De atunci au trebui aproape 2 ani (prinţesa mea are acum 1 anişor) şi fac tot posibilul să duc un stil de viaţă sănătos!
Dimineaţa să-mi mănânc micul dejun, să mănânc multe fructe şi legume şi seara să mănanc cât mai puţin , poate doar o gustărică. Recunosc însă că nu mă pot încă abţine de la dulciuri... :P
Eiii...şi dacă înainte nu făceam mişcare aproape deloc...vă daţi seama că doar nu am devenit o atletică peste noapte :)) Nu! Însă încerc să fac cât mai multă mişcare!
Nu merg la sală pentru că nu-mi permite timpul, dar fac acasă câteva exerciţii de aerobic, zilnic. Am găsit foarte multe programe de aerobil pe internet şi mă inspir de acolo. Făceam exerciţii şi când am fost însărcinată, exerciţii speciale pentru femei însărcinate :) Dacă mă vedeaţi ce comică eram cu ditamai burtoiul :)))
Mi-ar plăcea în schimb să am acasă şi o bicicletă fitness şi să pot să fac şi mai multă mişcare decât fac acum şi chiar mi-am clătit ochii la una când am fost de curând în Real hypermarket , la cumpărături :D
Aveau o mulţime de aparate de fitness numai bune să le iei cu tine acasă :D
Când mă voi muta la primăvară în noul apartament sigur o să-mi cumpăr una pentru că mi s-au părut destul de accesibile :)
Bineînţeles că pe lângă mişcarea de acasă, mai fac mişcare în fiecare zi şi ieşind cu prinţesa la plimbare, având în vedere că ne plimbăm mereu câte cel puţin 2 ore :) De acum o să ne mai scurtăm plimbările că e din ce în ce mai frig afară şi...asta e :P
Îmi doresc să am un stil de viaţă cât mai sănătos şi după ce mă voi întoarce la job şi zic eu că voi reuşi.
Mereu am fost ambiţioasă şi am realizat ceea ce mi-am dorit :D

Voi aţi ales un stil de viaţă sănătos?

Acest articol a fost scris pentru proba nr 20 în cadrul competiţiei SuperBlog 2012.

Etichete: