Alege bijuteriile potrivite de pe LuxuryGifts.ro

Când vine vorba de bijuterii...urechile mi se ciulesc şi ochii încep să-mi strălucească precum cristalele Swarovski . Parcă niciodată nu sunt suficiente şi de fiecare dată îmi doresc încă una şi încă una ca să le pot potrivi în funcţie de vestimentaţia mea. 
Mă bucur atât de tare când primesc câte o bijuterie, mă gândesc imediat cu ce aş putea să o asortez ca să se potrivească cât mai bine cu diferitele ţinute. Dar s-a mai întâmplat să primesc şi rochii şi atunci am intrat imediat pe LuxuryGifts.ro ca să-mi găsesc bijuteria perfectă.

Recunosc că iubesc bijuteriile, cele foarte delicate şi finuţe, cum a fost setul cu cristale swarovski pe care l-am purtat când am fost mireasă. Setul a fost format doar din cercei şi brăşară, pentru că rochia s-a închis după gât şi am considerat că nu s-ar fi potrivit şi un colier...La fel de finuţe sunt şi celelalte seturi de bijuterii cu cristale swarovski pe care le am şi pe care le-am purtat cu drag la multele nunţi la care am fost prezentă, bineînţeles toate asortate în funcţie de rochie, pantofi, poşetă.

Dar în colecţia mea de bijuterii, am şi coliere şi cercei, brăţări care se potrivesc la ţinutele casual, pentru că zi de zi, stilul meu este unul casual şi este important sa am bijuteriile şi accesoriile potrivite. Nu-mi place totuşi să mă încarc cu prea multe bijuterii deodată, însă cerceii şi ceasul sunt nelipsite.

Cred că e foarte important să ştim să asortăm bijuteriile cu ţinuta, nu vom părea mai frumoase sau mai bogate dacă ne încărcăm cu toate bijuteriile de aur pe care le avem în casă...cu zeci de brăţări şi cercei imenşi, cu lanţuri de zeci de grame...cum văd mereu în zona noastră de litoral...atât la femei cât şi la bărbaţi...sunt de prost gust şi de cele mai multe ori sunt ridicoli...Aşa că mare atenţie!
Dar eu sunt convinsă că sunteţi nişte delicate şi că vă asortaţi bijuteriile perfect!

Acest articol a fost scris pentru proba nr. 17 în competiţia SuperBlog 2012.


Etichete: