Inovatia continua cu Oriflame!

Oriflame ne incanta cu o noua inovatie, de data aceasta in materie de make-up.
Este vorba de lansarea noului fond de ten EverLasting, care se anunta a fi un fond de ten ultra-rezistent, pana la 10 ore


In cazul meu, cand vine vorba de alegerea fondului de ten, tin cont de mai multe aspecte. Ma intereseaza foarte mult textura lui, dar si nuanta fondului de ten.
E foarte important sa ne alegem nuanta potrivita si de multe ori, daca nu am posibilitatea de a testa produsul inainte de a il cumpara, prefer sa iau o nuanta mai deschisa (insa nu cea mai deschisa), tenul meu fiind unul deschis, exceptie facand vara cand ma bronzez si folosesc o nuanta mai inchisa.
De aceea, mereu am doua fonduri de ten cu nuante total diferite (deschis si mai inchis) si astfel nu mi-e frica nici daca nimeresc o nuanta mai deschisa pentru ca o combin cu putin din cealalta si astfel ajung la nuanta potrivita si de care sa fiu multumita.
Sfatul meu este ca niciodata sa nu folositi un fond de ten inchis, daca aveti tenul deschis si nu sunteti nici bronzata :( diferenta de nuante ar fi prea evidenta si riscati sa deveniti ridicole...
Un alt aspect pe care il urmaresc in cazul fondului de ten este sa aiba si o acoperire medie, spre mare...de ce?...Pentru ca am tenul cu probleme :( si un fond de ten cu o acoperire mica nu ma ajuta sa-mi uniformizez tenul asa cum imi doresc.
Insa am mare grija in alegerea fondului de ten, sa nu imi incarce foarte tare tenul, chiar daca are acoperire mai mare, totusi nu-mi doresc o masca pe fata...
Eu obisnuiesc sa aplic fondul de ten cu bureteii aceia speciali, pe care bineinteles ii spal dupa fiecare aplicare, insa imi doresc si o pensula speciala pentru aplicarea lui :D am auzit numai lucruri minunate despre aceste pensule, plus ca sunt si mai igienica :)

Afland de inovatia in materie de fond de ten, a celor de la Oriflame, abia astept sa testez acest fond de ten , pentru ca-mi doresc de foarte mult timp un fond de ten rezistent, care sa nu-mi mai murdareasca bluzele albe si cel mai mult...care sa nu mai ramana pe ecranul telefonului cand vorbesc la el :(
Pana acum nu am gasit unul...asa ca sunt foarte curioasa cum se prezinta :D

Voi cum va alegeti fondul de ten?

Cel mai convingator comentariu la aceasta postare va avea ocazia sa testeze cu mine, noul fond de ten 
Oriflame EverLasting

Am rugamintea sa dati share pe facebook la aceasta postare si in momentul cand va adaugati comentariul, sa-mi lasati si linkul cu share.
Pupici :*

UPDATE - Castigatoare!

Dragele mele,
Mi-a fost foarte greu sa aleg, pentru ca toate raspunsurile au fost foarte convingatoare si ma bucur nespus ca cititoarele mele sunt foarte atente cand isi aleg fondul de ten.
Eu zic ca e foarte bine sa fim putin "pretentioase" cand vine vorba de alegerea fondului de ten, pentru ca pana la urma este vorba de tenul nostru, de imaginea noastra si e important ca noi sa ne simtim bine si frumoase :D
Mi-ar fi placut sa va pot premia pe toate cu cate un fond de ten, insa din pacate nu am aceasta posibilitate :( insa sa nu va descurajati pentru ca vor mai fi concursuri frumoase, chiar si daca vor fi sponsorizate de mine :P

Castigatoarea este....

Ana Maria Birladeanu! Felicitari draga mea >:D<
Acesta este comentariul ei, pentru mine a fost convingator :)
Ana, te rog sa-mi trimiti datele tale pe adresa de email: elena_palita@yahoo.com
Pupici :*

Etichete: ,