Sarbatorim 2 ani de la casatorie.

Buna seara, dragele mele
Poate va intrebati pe unde sunt... de nu am stat azi mai deloc, online?
Eiiii...azi e o zi speciala, pentru ca azi implinim 2 ani de la casatorie.
11 Septebrie 2010 a fost cea mai frumoasa zi din viata mea (asta pana mi-am tinut pentru prima oara printesa in brate :P), ziua in care ne-am unit destinele si in fata lui Dumnezeu si unde ne-am jurat dragoste eterna si sa ne iubim pana la adanci batraneti :)
Azi, cat sotul meu a fost la munca, eu am iesit la plimbare cu printesa noastra, am facut cumparaturile, printre  care si  prajiturile noastre preferate :D, apoi am venit acasa si m-am apucat sa-i pregatesc sotului masa :)
Cand a venit de la munca mi-a aduc un buchet din florile mele preferate, crinii imperiali <3

Nu am iesit totusi in oras , ci al preferat sa luam masa acasa si sa petrecem ziua in 3 :D ca doar nu putea lipsi printesa noastra din peisaj :)))
Si cateva poze din ziua nuntii :D











Pupici :*

Etichete: