Review - Faresan W.C. Odorizant - TrioDeluxe.ro

Azi vreau sa va vorbesc despre un produs pentru curatenie, care pe mine m-a fascinat de-a dreptul!
Este vorba despre Odorizantul pentru W.C. Faresan :) pe care l-am primit pentru testare din partea TrioDeluxe.ro , carora le multumesc din suflet pentru aceasta oportunitate si pentru ca am gasit un produs preferat pe care o sa-l cumpar de acum de fiecare data.
Dar ce spun eu odorizant pentru W.C....de fapt este un odorizant pentru intreaga casa! Pentru ca miroase foarte frumos (cel putin mie mi-a placut mirosul foarte mult) si poate fi utilizat pentru improspatarea tuturor incaperilor.
Dar haideti sa il si arat :D
Este intr-un recipient potrivit, cantitatea fiind de 125 ml, dar care iti ajunge foarte mult pentru ca este nevoie doar de cateva picaturi pentru a improspata camera in care il folosesti. Eu il folosesc de mai bine de o luna si jumatate si inca mai am, dar de cum se va termina, il voi cumpara imediat pentru ca este minunat :X
O sa va spun cum l-am folosit eu si apoi o sa va spun si ce zice producatorul :P
Daa...desi se numeste Foresan W.C. , eu l-am folosit in toata casa :D si este nemaipomenit.
La baie l-am folosit in recipientul pentru peria de toaleta, si in fiecare zi cand curatam toaleta, baia de improspata cu un miros frumos. In baie il mai folosesc pe o discheta demachianta pe care am asezat-o pe etajera de la oglinda, si pun aproape zilnic cateva picaturi pe acea discheta si baia are in permanenta un miros proaspat si frumos :X
In dormitor am pus la fel dischete demachiante, in dressing am pus pe fiecare raft si o data sau de 2 ori pe saptamana pun cateva picaturi pe dischete si imi improspateaza atat dressing-ul cat si dormitorul :)
In Bucatarie am pus cateva picaturi in galeata de gunoi (mentionez ca folosesc saci de gunoi de fiecare data :)) desi nu cred ca mai e cineva care nu foloseste saci de gunoi :P) si tot in dulapul de sub ghiuveta unde tin si gunoiul si butelia am pus cateva picaturi pe o discheta demachianta care am asezat-o intr-un coltisor si improspateaza locul respectiv si bucataria.
Miroase atat de frumos ca ai impresia ca ai facut curatenie in toata casa :)) chiar daca poate in ziua respectiva nici nu te-ai atins de aspirator sau mop :)) :P
Eu sunt total multumita de acest produs si credeti-ma ca-l voi cumpara de acum, tot timpul, ba mai mult vreau sa incerc si cealalta varianta, Deluxe Odorizant, asa ca luna viitoare cand voi face o comanda le voi lua pe amandoua :))))))))
Aaaaa si sa nu uit....hmmmm...cine credeti ca e "vinovata" pentru ca mi-am dorit sa testez aceasta minunatie?
Ehheee cred ca ati ghicit :)) Daaaaa, bineinteles Faramiere (Catalina), de cand am vazut review-ul ei imi doream si eu acest produs si uite asa am mai pus un produs permanent pe lista mea de cumparaturi :)))))
Si acum sa va arat si ce spune producatorul despre acest produs :D
Elimină mirosurile neplăcute. Parfumează şi purifică aerul din încăperi.
Instrucţiuni de folosire:
W.C. şi băi: câteva picături în colţuri, în suportul pentru peria de toaletă.
Dulapuri şi etajere pentru pantofi: câteva picături pe un suport vată, carton,  plută şi aşezaţi-l în interior.
Pardoseli: se toarnă un căpăcel în găleata cu apă pentru clătire.
Odorizant general: îmbibaţi suporturile celulozice sau turnaţi cateva picături într-un bol cu apă.
Animale domestice: câteva picături în spaţii afectate de mirosuri.
Găleată gunoi: câteva picături combat mirosurile reziduurilor zilnice.
Atenţie: A nu se expune produsul la temperaturi care depăşesc 50°C.
Produs concetrat.
Cantitate: 125 ml.
Cod produs: FR 041

Il puteti achizitiona de AICI la un pret de 14 lei.
Voi ati folosit acest produs? Il recomand cu toata increderea si nota mea pentru el este 10+++!

Etichete: ,