Review ANIAN Lapte pentru corp cu antioxidanti din extracte de goji si rodii

Azi a sosit momentul sa va vorbesc despre Laptele de corp ANIAN cu antioxidanti din extractele de goji si rodii, care mi-a rasfatat pielea aproape toata vara si care o va rasfata in continuare :)
Din aceasta gama cu extracte de goji si rodii am si gelul de dus care-mi place la fel de mult.
Laptele de corp ANIAN vine intr-un recipient foarte practic, cu o pompita de calitate, care iti permite dozarea produsului pe bunul plac. Si desi are o cantitate mare de produs , 400 ml, nu este deloc greu de manevrat.
Imi place tare mult acest lapte de corp pentru ca este unul lejer, perfect pentru aceasta perioada a verii,  in care pielea are nevoie de hidratare dar este mai greu sa suportam o crema prea grasa pe corpul nostru, asa ca asta este perfecta.
Consistenta cremei este una lejera, putin mai lichida si se intinde foarte bine pe piele si este absorbita destul de repede de piele.
Eu obisnuiesc sa ma dau cu acest lapte de corp, dupa ce fac dus, iar pielea mea este perfect hidratata si catifelata si cu un miros placut.
A folosit-o si sora mea, cand am fost in vacanta (ca am luat-o cu mine :D)
si ia placut foarte, foarte mult.
Fiind o crema mai lejera, nu stiu totusi daca e potrivita pentru persoanele cu pielea uscata..., insa nu e cazul meu :)
Ce spune producatorul:
ANIAN Lapte cu antioxidanti din extracte de goji si rodii pentru corp
Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
Mod de folosire: Aplicati si masati pe tot corpul pana la patrunderea completa in piele a cremei.
Testat dermatologic.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 400 ml.

Laptele de corp ANIAN il puteti achizitiona de AICI la un pret de 24 lei
Voi ati incercat acest lapte de corp? :)

Etichete: ,