Azi doi curieri mi-au adus doua premii :D

Hello
In dupa-amiaza asta m-au cautat 2 curieri ca sa-mi aduca, cartile pe care le-am castigat in ultimul timp :)
Pe aceasta cale le multumesc organizatoarelor pentru premiu :*
Sa va arat si ce am primit :)
Primul curier mi-a adus cartea "Se numea Sarah" pe care mi-am dorit sa o citesc si mi-am ales-o de pe libraria online Libris in urma concursului pe care l-am castigat pe blogul Blue Roses.
Multumesc frumos Cristina :* si Libris, bineinteles :D

Si al doilea curier mi-a adus cartea "Parfumul Iubirii" pe care am castigat-o pe blogul Faramiere si care a fost foarte draguta si prompta si mi-a si trimis-o si ce sa va mai zic ca mi-a trimis-o prin curier si ea a suportat si cheltuiala cu cartea si cu curierul :X ceea ce-mi demonstreaza ca e o persoana cu suflet mare (desi imi dadusem seama de asta de mult timp :D, sincer nu e nevoie sa castigi ceva de la ea ca sa-ti dai seama de chestia asta :X)
Multumesc frumos Catalina, esti o draguta :*

Abia astept sa le citesc, asa ca daca ma vedeti mai rar pe internet...stiti ce fac :D si bineinteles ca vor urma recenzii si la acestea :X
Pupici :* :* :*

Etichete: ,