Review - Crema pentru ten gras cu tendinta acneica Ivatherm

Hello,
Astazi o sa va vorbesc despre Crema pentru ten gras cu tendinta acneica Ivatherm. Acesta este ultimul produs pe care am dorit sa-l testez in aceasta Campanie de testare Ivatherm si Trender.ro.
Maine va voi spune si parerea surorii mele despre produsele pe care le-a ales ea ca sa le testeze :)

Dupa cum stiti eu am tenul mixt spre gras cu tendinta acneica sau un ten cu probleme...:( si desi am incercat foarte multe produse pentru aceasta problema au reusit doar sa amelioreze dar nu sa si vinedece :(
Ce-i drep la un moment dat te multumesti si cu atat...pentru ca aceasta problema poate fi si din cauza alimentatiei si atunci nu cred ca mai depinde neaparat de creme...va trebui sa ma duc la dermatolog pentru un tratament pentru acnee, probabil si cu medicamente si un regim echilibrat.
Sa nu credeti ca am fata plina de cosuri insa am destui "monstruleti" si o forma destul de ciudata, pentru ca sunt cosuri mai uscate care stau acolo linistite si se vad ca niste brobonele si de cate ori am fost la cosmetica si mi le-a scos (m-a ciucuit :)))) au aparit la loc :( si cu orice crema pentru cosuri m-as da ele sunt acolo fara a se vindeca :( inclusiv cu aceasta crema, dar cum veti vedea mai jos, si producatorul spune ca aceasta crema ajuta la ameliorarea si diminuarea acneei si ajuta in tratamentul medicamentos pentru acnee.
Ce-i drept daca le las in pace nu sunt asa de vizibile...cu fond de ten le acopar perfect :P
In schimb mai am si cativa "monstruleti" (cosuri normale) pe care aceasta crema a reusit sa-i elimine :)))))
Deci aceasta Crema pentru ten gras cu tendinta acneica Ivatherm a reusit sa vindece o parte din "monstruletii" care-mi apar frecvent insa nu a reusit sa scap de aceasta problema de tot...dar sincer nici nu ma asteptam sa ma scape definitiv de cosuri...mi-am pierdut de mult aceasta speranta...:( solutia cu siguranta este sa ma duc la un dermatolog :)
Comparativ cu alte creme pe care le-am folosit pentru tenul cu probleme, Crema Ivatherm este mult superioara si per total mi-a placut pentru ca a reusit macar sa mai reduca din problemele tenului meu.
Un mare plus mi s-a parut faptul ca dupa aplicare intra repede in piele si-ti lasa tenul matifiant, fiind perfect pentru tenul meu cu tendinte de ingrasare si fiind si o baza buna de machiaj :) Cu aceasta crema zona T nu a mai lucit :D 
Acum cred ca depinde de tenul fiecareia si de cat de mari aveti problemele la ten, pentru ca daca aveti doar cativa "monstruleti" cu siguranta aceasta crema va reusi sa-i elimine, dar in cazul meu am acele cosuri uscate care ies si foarte greu si care refuza sa se vindece cu ajutorul cremelor
Eu am fost intotdeauna sincera in momentul cand am facut un review si nu-mi place sa aberez...
Imi place aceasta crema si m-a ajutat la ameliorarea problemelor pe care le am cu tenul mai mult decat toate cremele pe care le-am incercat pentru aceasta problema, dar nu as putea sa fiu ipocrita si sa spun ca am scapat de acenee cu aceasta crema...Nu, nu este cazul meu.

Ce spune producatorul despre crema:

Crema reparatoare a tenului gras cu imperfectiuni si acnee regleaza secretia de sebum. Hidrateaza si hraneste pielea cu imperfectiuni si acnee. Reduce proliferarea P.acnes, bacteria care sta la originea procesului inflamator ce conduce la aparitia cosurilor. Atenueaza roseata si reduce iritatia. De asemenea, reduce riscul aparitiei cicatricilor.
Este indicata in ingrijirea zilnica pentru refacerea echilibrului fiziologic al pielii grase cu tendinta acneica, in timpul si intre curele de tratament medicamentos pentru acnee.
Alfa si Beta hidroxiacizii (acidul salicilic si acidul lactic) asigura o lejera exfoliere, dezobstrueaza porii si elibereaza pasajul sebumului.
Uleiul de Melaleuca (Tea tree oil) incapsulat este un agent antibacterian foarte eficace, iar datorita formei incapsulate efectul antibacterian se mentine pentru mai mult timp.Efectul antibacterian al uleiului de Melaleuca 5% este comparabil cu cel al benzoil peroxidului gel 5%, cu mentiunea ca uleiul de Melaleuca nu produce efecte adverse (uscarea pielii, iritatii).
Triclosanul (Irgasan DP 300) este un bactericid potent pe un larg spectru microbian.
Octopirox (Piroctone olamine) este un ingredient cu efect puternic impotriva germenilor responsabili de acnee.
Alphabisabolol, extras din Vanillomopsis Erythropapa (arbore al padurii amazoniene), are un puternic efect antiinflamator. Fiind un extract natural, nu are efecte alergizante.
Untul de Karité (unt de Shea) bogat in vitamine (A,C,E), acizi grasi esentiali si fitosteroli, are efect hidratant, calmant si reparator al pielii.
Apa termala Herculane atenueaza inflamatia si catifeleaza pielea.
Pielea devine supla, fina, elastica, fara imperfectiuni.
Mod de prezentare::
» Tub 30 ml
Daca doriti sa achizitionati aceasta crema o gasiti AICI sau in farmacii.
Voi ati incercat acesta crema de la Ivatherm?


Etichete: , ,