Review - Elmiplant Gel de dus Revigorant Lamaie Verde&Nectar de Gutuie - Farmacia Atena

Helloooo,
Nici nu stiti cat ma bucur ca am reusit sa-mi repar laptopul :D A fost ingrozitor fara el, fara sa pot sa scriu pe blog...aveam atat de multe sa va spun si nu puteam :(
Dar asteptarea s-a terminat, laptopul functioneaza perfect, iar eu mi-am reluat activitatea pe blog :X
Astazi vreau sa va vorbesc despre Farmacia Atena din Timisoara, dar pe care o gasiti si online AICI
In Farmacia Atena gasiti foarte multe produse de care noi avem nevoie in viata de zi cu zi, de la medicamente, produse pentru mamici si copilasi, ceaiuri, produse BIO, Vitamine/Suplimente, Dermatocosmetice, Cosmetice, Make-up, Ingrijire/Igiena corporala,  la produse tehnico-medicala si incaltaminte ortopedica, care nu se gasesc atat de usor in orice farmacie. Plus ca preturile mie mi se par accesibile, avand in vedere ca in Farmaciile din orasul meu (Mangalia) aceleasi produse le gasesc mult mai scumpe, asa ca de multe ori varianta online poate fi si mai ieftina si mai confortabila :D
In continuare o sa va povestesc despre Gelul de dus Revigorant Lamaie Verde&Nectar de Gutuie de la Elmiplant pe care l-am primit spre testare si care mie imi place super mult :)


Ce spune producatorul despre el:
Combinatia unica de ingrediente naturale iti rasfata simturile lasandu-ti pielea fina si neteda. Uleiul esential de Lamaie Verde imbunatateste tonusul pielii si are efecte revitalizante in timp ce Extractul de Gutuie hraneste pielea in profunzime. 
Untul de Shea 100% organic mentine nivelul optim de hidratare, oferind pielii tale ingrijire delicata si naturala.
Formula cremoasa cu pH echilibrat.
Fara parabeni, fara coloranti, Testat dermatologic.


Parerea mea:
Imi place foarte mult acest gel de dus pentru ca este foarte revigorant, are un miros fresh pe care il ador :X
Lasa pielea catifelata si hidratata.
Consistenta este cremoasa si nu este nevoie de mult produs pentru ca face multa spuma, astfel pe langa cantitatea destul de mare :D are 400 ml, este si economic deoarece nu e nevoie de mult produs.
Ma bucr foarte tare ca produsul este fara parabeni si fara coloranti :) desi recunosc ca folosesc si produse cu parabeni..., dar cand gasesc unul fara, ma bucur tare mult :D
Pretul este unul foarte accesibil avand in vedere cantitatea mare de produs de 400 ml, costand doar 10,51 lei si il puteti achizitiona de AICI 
Nota mea pentru acest produs este 10 din 10 si il recomand cu caldura.

Voi ati incercat aceasta gama de geluri de dus de la elmiplant? Gasiti AICI o gama variata!
pupici :*






Etichete: ,