Provocarea Vichy

Cand am vazut aceasta provocare am spus ca trebuie sa incerc! Si da! Iata-ma scriind acest articol si acceptand provocarea Vichy si dorinta de a testa noua CREMA CU EFECT TOTAL PENTRU TENUL CU PROBLEME NORMADERM, impreuna cu Miu Miu.
Aceasta Provocare Vichy are loc pe cateva bloguri foarte indragite de multe dintre noi (cred ca pe 6 bloguri) prin care, bloggeritele respective vor putea face fericite atat 6 cititoare, cat si 6 bloggerite care vor sa participe la testarea acestul produs, si ceea ce mi se pare super este ca sansele sunt destul de mari deoarece nu se accepta inscrieri duble si in plus bloggeritele vor primi spre testare si un produs de curatare 3 in 1, pe langa crema Normaderm si vor avea si sansa de a organiza si ele pe blogurile lor un concurs in care vor putea oferi 6 creme Normaderm cititoarelor lor. Ceea ce mi se pare super!
Am ales blogul lui Miu Miu pentru ca ii urmaresc blogul cu drag si-mi plac foarte mult postarile ei :)
Poate voi fi norocoasa si voi reusi sa testez si eu aceasta crema care promite multe si in plus sa-mi pot face fericite inca 6 cititoare! Ce-as putea sa-mi doresc mai mult?!



Aceasta crema se aplica dimineata si/sau seara pe tenul curat, evitand zona ochilor. Daca voi reusi sa o testez, se pare ca ar fi si o excelenta baza de machiaj :D

Prin asocierea a 3 ingrediente dermatologice şi exfoliante cu ingrediente hidratante 
• LHA (lipohidroxi acid)
Microexfoliant, elimină celulele moarte de la suprafaţa pielii
• Acid Glicolic
Efect de regenerare profundă a pielii
• Acid Salicilic
Efect antiseptic, exfoliant
+
• Glicerină şi Uleiuri Emoliente
Hidratează în profunzime, cosmeticitate ridicată
Mie mi s-ar potrivi de minune aceasta crema tocmai pentru ca eu am tenul mixt si de multe ori ajung sa am probleme :( Pe perioada sarcinii am avut mari probleme cu tenul, devenise gras si acneic (mai exact am avut o iritatie foarte puternica pe fata din cauza hormonala), am fost si la dermatolog...dar prea multe nu am putut sa fac. Dupa ce am nascut (acum printesa mea are 5 luni si jumatate :D ) am crezut ca problema va disparea imediat...dar de unde...cred ca am facut cate un tratament cosmetic in fiecare luna...daca aveam aceasta crema cu siguranta mi-ar fi fost mult mai usor. Abia dupa vreo 2 luni dupa ce am nascut, tenul a inceput sa-si mai revina...acum ramanand doar mixt (in zona T este cu tendinta de ingrasare si apare luciul cauzat de excesul de sebum) bineinteles ca nu am scapat inca in totalitate de cosuri :( tot timpul vad ca mai apare cate un monstrulet...:( 
Imi doresc  foarte mult sa castig si sa pot sa testez aceasta crema, care promite atat de multe, mai ales ca eu chiar ma confrunt zilnic cu problemele tenului meu.
Si in plus faptul ca as mai face inca 6 cititoare fericite ma face sa-mi doresc si mai mult sa castig, asa ca fetelor tineti-mi pumnii, sper sa-i placa lui Miu Miu articolul meu si sa pot reveni cu un review la acest produs, cu parerile mele personale.
Pupici!

Etichete: