Review - Balsam de buze Himalaya Herbals

L-am achizitionat fara sa stiu prea multe pareri despre el, dar pentru ca aveam nevoie de un balsam si tot eram in Cora si l-am vazut, l-am si achizitionat. Erau bineinteles mai multe dar stiam de la produsele printesei mele cat de bune sunt cele de la Himalaya si atunci m-am hotarat asupra acestui balsam.

Detalii produs

Formula imbogatita cu ulei din seminte de Morcovi ce ofera protectie impotriva razelor UV si cu ulei din germeni de Grau, o bogata sursa de Vitamina E, pentru a hrani si catifela buzele. Previne uscarea, craparea si descuamarea buzelor. Este recomandat atat in sezonul rece, cat si in cel calduros.

Indicatii: Pentru buze hidratate si catifelate.
Mod de utilizare: Se aplica pe buze atunci cand este necesar.
Ingrediente:Petrolatum, Ceresin, Mineral oil, Isopropyl myristate, Cetyl palmitate, Daucus carota, Cocus nucifera, Ricinus communis, Triticum sativum, Wrightia tinctoria, Dimethicone, Fragrance, BHT
Pretul este undeva intre 7-9 lei depinde de unde il achizitionezi si ce oferte prinzi :D

Parerea mea:
Mie imi place foarte mult! Consider ca-mi hidrateaza foarte bine buzele si este ideal in aceasta perioada rece si nu numai. Eu sincer il folosesc tot timpul, adica si in casa :D. Are un miros placut, este cremos, iar dupa aplicare iti simti buzele catifelate si hidratate si ofera buzelor un luciu discret.
Ce nu prea imi place este tubul balsamului pentru ca daca apesi prea tare risti sa iasa prea mult :( dar eu m-am obisnuit si stiu exact cat sa apas :D
Il recomand cu incredere!

Etichete: ,