Ingrijirea tenului sensibil si cu probleme

Ingrijirea tenului sensibil si cu probleme (acnee) este un pic mai complexa fata de tenul normal. Eu m-am pricopsit cu un ten sensibil si cu probleme in urma sarcinii, a fost o problema hormonala intalnita des la femeile insarcinate, de aceea cred ca multe mamici s-au confruntat cu aceasta problema. Va spun sincer ca in perioada cat am fost insarcinata nu stiam ce sa mai fac cu eruptia pe care o aveam pe fata...am fost si la dermatolog care mi-a dat o solutie preparata in farmacie...dar tot degeaba :( Din aceasta cauza mi-am achizitionat destule produse pentru ingrijirea tenului acneic, dar pana nu am nascut, nu aveau efect decat putin de ameliorare, nicidecum de vindecare. Voi face in fiecare zi cate un review pentru aceste produse si-mi voi spune parerea despre fiecare, in timp ce eram insarcinata si dupa ce am nascut.
Ei, dupa ce am nascut ma asteptam sa-mi treaca de la sine (cum imi spusesera multe persoane...) dar surpriza, tenul nu vroia sa-si revina :( Atunci am fotarat ca trebuie totusi sa fac ceva ca sa-mi revin...nu mai suportam, simteam nevoia sa arat din nou bine, sa fiu iar frumoasa :) (dupa ce nasti in primele zile nu arati chiar minunat...:((  ) si drept urmare mi-am achizitionat cateva vouchere de pe net cu tratamente cosmetice la salon (cate unul pe luna) si in fiecare zi foloseam produsele de ingrijire pe care le achizitionasem (ca aveam destule :))
Acum la 3 luni si jumatate de cand am nascut, pot sa spun ca tenul meu arata mult mai bine, mai sunt razlet cateva cosulete dar nu mai sunt o problema, plus ca voi mai face un tratament cosmetic si in aceasta luna si sper sa treaca si acelea :D
Ritualul meu zilnic pentru ingrijirea tenului cu probleme a fost urmatorul: 
Dupa cum am spus voi face review-uri la toate produsele in zilele urmatoare

Etichete: ,